tisdag 25 maj 2010

Ingen rubrik.

Efter en snabb genomläsning av inlägget med rubriken "PLZ, omg." är det lätt att få för sig att fetakniven är en filantrop som ömmar för de svältande barnen. Stackars barn! Så är självfallet inte fallet. De passade bara in i mallen. Den dagen de undernärda barnen med svullna bukar bjuds på buffé, då, först DÅ bjuder fetakniven på sina sympatier. Aight?

Stackars fetakniven! Solen strålar är förrädiska. Min tillflykt till solskenet varade alldeles för länge och jag blev bränd. Sol inne, brunt sinne! Eller hur det nu är man brukar säga. Det har varit omänskligt varmt här i min vindsvåning så nu har jag skaffat mig aircondition. En helt lysande mackapär som dessvärre äntrade mitt hem först EFTER jag blivit levande kokt i min egen svett (någon som blev kåt?). En inomhustemperatur som är och flirtar med 30 graders-strecket är inte okej. Nu levererar dock vädergudarna regn och rusk. Termometern visar på mer humana temperaturer vilket får mig att börja undra var i helvete jag skall göra av airconditionen. Den står bara och tar upp plats. ;S Åbäke (mycket bra ord som även kan användas om människor med tjock (förlåt, kraftig) benstomme).

Jag funderar på att unna mig en resa. Frågan är bara vart och när. Tanken vandrar både mot Ryssland, US'N'A och Japan. Var vill du ta vägen?

Inga kommentarer: